Jag älskar mitt jobb!

Ja så är det faktiskt,jag trivs så jäkla bra!
Hoppas att jag känner likadant när jag pluggat färdigt och ska ut
i arbetslivet på "riktigt". Jag har iallafall sagt att jag kan tänka mig att hoppa
in och jobba lite extra även när skolan börjat.

Idag blir det nog bara en lugn hemmadag,orkar
inte så mycket annat efter ett dygn på jobbet och sen går
jag ju på imorron igen. Det blir nog regn idag oxå så vi får sitta inne och mysa.

Nu ska jag greja lite här hemma,Peter dammsuger just nu
och jag får dåligt samvete att sitta här och uggla då ;-)

image750

Kommentarer
Postat av: Fia

Måste bara fråga vart du hitar alla söta bilder på miranda nallar? jag är ett stort fan av dessa:)

2007-08-02 @ 15:07:01
URL: http://fiasidary.blogg.se
Postat av: mezzie

Åh härligt när man känner så!
Hoppas du haft en riiktigt mysdag!
Kramsiar

2007-08-02 @ 19:54:36
URL: http://mezziesplats.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0