MAKEN GÄSTBLOGGAR FÖR FÖRSTA GÅNGEN....

Jaha då var den största helgen i vårt liv avklarat! Kan inleda med att säga att jag fortfarande inte hunnit smälta det hela. Som mamma och syrran skrev i början på sommaren när vi skulle iväg till stockholm att vi skulle på vårt livs största resa visade sig stämma ganska bra.
Va fan en tur till huvudstaden med syrran och hennes man men jag har ju varit utomlands flera gånger det här kan inte stämma tänkte jag och som man blev tagen på sängen haha.

Att glocalnet e lågt har väl inte undgått någon men det som dem styrde med var nog fasen lägre haha en gömd kamera som filmade oss på hotelrummet när vi precis fått reda på att vi skulle gifta oss.

Om ni någon gång åkt bil ca 50 mil och hela resan druckit öl och käkat chips och sen fått ert livs största besked NI SKA GIFTA ER DEN 25: e aug, ja då kan jag säga att magen spelar en ett spratt så jag fick ganska omgående uppsöka tjottan och Mia hon måste ju ringa någon och så fisa "lite" haha detta spelades naturligtvis upp på festen också för att riktigt gnida in pinsamheten därav min gigantiskt konstiga skratt min på vissa kort som publicerats här på bloggen.

Mina känslor tog överhanden den 25: e och gjorde mig mer berörd än jag någonsin kunde föreställa mig så alla fantastiskt underbara människor som varit med och genomfört detta spektakel ska ha en stor eloge. Alla ni som var där den 25 e och firade vår stora dag NI BETYDER MASSOR FÖR OSS och jag hoppas att ni förstår det för som ni märkte då jag försökte tala på festen så var det svårt att få ur sig det så jag bloggar ut det istället.

MAMMA, SYRRAN, EBBE otroligt jag finner forfarande inte orden helt enkelt! JANNE killen hela dagen vilken HJÄLTE och en god päronpung var det också haha.

Ni som serverade hela kvällen ni var JÄTTEDUKTIGA!

PER PER PER du var min bestman och det var inte så svårt val du har alltid funnits där för oss och vi kommer ALLTID finnas där för dig bara så du vet det!

Oh my god sofie och Daniel ahh va fan ALLA ni ( var på väg att skriva alla namn men jag orkar inte) Ni som var där är helt enkelt dem människor i hela världen som betyder mest i våra liv önskar bara vi träffades oftare och verkligen gjorde alla dem där sakerna vi säger vi ska göra bowla dricka öl och skjuta paintball haha (fast lite rädd e jag) haha bulorna såg läskiga ut.

Hur som helst det finns mycket känslor och kärlek i denna familj och det ligger där under ytan och bubblar utan att någon vågar få ur sig det så det här var bara så häftigt för alla älskade alla denna magiska kväll då vi blev MAN OCH FRU och vad jag känner för MIA ja det kommer aldrig kunna skrivas med ord för det är mycket större än så.

Over and out alla bloggare det var mitt tacktal till er alla!


image830

Kommentarer
Postat av: Mia

Det gjorde du bra älskling :-)
Kram

2007-08-28 @ 21:20:30
URL: http://studentmamma.blogg.se
Postat av: Malin

Snyft... Fint sagt av dej Peter... Jag tror, nä vad fasen, jag VET att du & Mia kommer att få ett underbart fortsatt liv ihop. Ni har nåt speciellt, de märker man och det ser man på korten... ren o skär KÄRLEK... Tillsammans klarar ni ALLA jobbigheter i livet, ni är Ett nu!! Grattis till varandra, ett gott kap har ni gjort!! Kul med bloggning fån maken Mia... Undra om jag kanske skulle låta Jörgen få sätta sej vid mirakelbloggen nån dag kanske ;0) Ha det bäst nu och NJUT av varandra... åhhh håll en liten tumme för att jag ska få uppleva den där dagen me ;0) Pöss!!

2007-08-28 @ 22:00:11
URL: http://malinsmirakel.blogg.se
Postat av: Nettan

Attans jädrans! Det var det finaste tacktal jag läst! Sitter här med klump i halsen och tårar i ögonen. Så mycket kärlek o känslor på en gång. Lycka till o glöm ej bort att "ta på varann"! Kram mamma Nettan

2007-08-28 @ 22:28:46
Postat av: Cim

Åh, jag blir alldeles rörd!!! Vad fint du skriver, Peter!! Ja, ni kommer få ett underbart och vackert liv tillsammans, fyllt med kärlek, ömhet och omtanke, det är jag säker på... Vi gifte oss ju som du kanske vet den 26 maj (om Mia berättat om mig/det), min make och jag och vi känner precis som ni gör... Var rädda om det ni har, nu är livet fulländat!!!! Bättre fru än Mia det kan du aldrig få, men det vet jag att du vet!!!! Må bäst, kära vänner!!! Stora kramar från oss... (ps. Hoppas du tyckte om blommorna...) ;-)

2007-08-29 @ 08:36:24
URL: http://nygiftafrun.blogg.se
Postat av: surr

shit.. sitter här jag också med tårar i ögonen.. jättefint.. grattis båda två så himmelens jättemycket för att ni hitta varandra :)

2007-08-29 @ 14:19:37
Postat av: Sofie

Va fan Peter, nu sitter jag här o gråter. det är ditt fel ! Tack så jättemycket ! Ni är helt underbara ! De bästa som finns ! Obeskrivligt ! Jag finner heller inga ord. Jag säger som totte : "Jag älskar er !" Jag gör verkligen de !

2007-08-29 @ 17:40:31
URL: http://sofien.blogg.se
Postat av: Junitjej

Härligt skrivet!!
Fin bild på er!

2007-08-29 @ 18:34:35
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Lekne

wow vad fint!
Önskar er det bästa!

2007-08-29 @ 20:56:42
URL: http://lekne.se
Postat av: ejmis

Nu blev tangentbordet blött av tårar! Kram till er båda!

2007-08-30 @ 06:00:03
URL: http://ejmis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0