Måndag

I förmiddags när jag kom hem från jobbet stod familjen
redo att åka till stranden så det var bara att hoppa i bikinin.
Så där har vi legat några timmar idag :-)

Sen slöt Daniel och Sofie upp och solade en stund
innan vi åkte hem och satte igång och grillade.
Sofie och jag vräkte i oss så mycket mat så för att lätta upp det
dåliga samvetet så gav vi oss ut i skogen en stund för att plocka svamp.

Kan ju erkänna att jag är helt slut nu för tyvärr fick
jag inte sova så många timmar inatt.
Går på ett dygn imorron igen så ikväll blir det nog sängen
ganska tidigt......skönt.

Fast det är ju inte säkert att jag får vara ifred, sambon brukar vara som ett
klisterpappaer på mig när jag sovit på jobbet ;-)
Skönt att han saknat mig iallafall.

Bröllopet närmar sig med stormsteg,faktiskt rätt skönt att
jobba så mycket som jag gör nu för jag hinner inte med att bli nervös :-)
Så fort jag tänker på det så blir jag lite svettig haha.

image754

Kommentarer
Postat av: mezzie

hihi, hoppas du får en skön natts sömn ändå!
Här har man pluggat som attans och nu väntar man på bördet jag slängde ihop för ett tag sen!
Sen blir det tidigt i säng för min del med.. Fast får allt vänta in gubben och pussas lite inna ;-)
Kramsiar

2007-08-06 @ 20:18:12
URL: http://mezziesplats.blogg.se
Postat av: Malin

Det kan jag förstå att du e, jag me ;0) Jag väntar nog lika mycket som du faktiskt ;0)Gulligt att du saknade mej,nu e ja tebax!!

2007-08-06 @ 21:00:21
URL: http://malinsmirakel.blogg.se
Postat av: Alicia

låter som en mysig dag!!

2007-08-06 @ 22:01:39
URL: http://glasskiwii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0