2007 i listform :-)

1.   Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Gifte mig ju :-)


2. Höll du några av dina nyårslöften?
Ja ett par stycken....inte illa!

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nope ingen nära vän iallafall :-(

4. Vilka länder besökte du?
Norge....wiiiee,vilken globetrotter jag är ;-)

5. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
Ja,en soligare och varmare sommar!

6. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
25 augusti.......vilken dum fråga! ;-)

7. Sämsta köpet?
Mina knipkulor haha.

8. Vad var din största framgång 2007?
Hela mitt liv är ju en framgång,eller??? ;-)

9. Största misstaget?

Att gifta mig?? Nä jag bara skojar!

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nope är ganska hel och välmående!


11. Bästa köpet?
Braskaminen!

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Huset....som vanligt!

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Vårt överraskningsbröllop!


14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om år 2007?
"Apologize",Ingen sommar utan reaggea,Holly Dolly

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare, tror jag...


16. Vad önskar du att du gjort mer?
Tränat,Pluggat

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Gnällt......jag kan vara ganska gnällig!

18. Hur tillbringade du julen?
Hemma hos världens underbaraste svärmor :-)


19. Blev du kär i år?
Jag är alltid kär trots att jag ibland har lust att lämna honom ute i skogen ;-)

20. Hur många one night stands?
Vad är det ? ;-)

21. Favoritprogram på TV?
Oj det är som att fråga en godisgris vilket godis som är bäst! To many to choose from :-)

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nej jag hatar nog ingen men det finns ett par stycken jag inte tycker lika mycket om.


23. Bästa boken du läste i år?
Har bara läst kurslitteratur och ingen har varit jättebra haha.

24. Största musikaliska upptäckten?
Mig själv,jag är bäst på Singstar! :-)

25. Något du önskade dig och fick?
Har ju velat gifta mig rätt länge och det fick jag ju!

26. Något du önskade dig men inte fick?
Nej...tror inte det.

27. Årets bästa film?
Kollar sällan på film och de jag ser är oftast ett par år gamla.

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
Blev Fru Gertsson :-)

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Nej!


30. Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
Soft :-)


31. Vad fick dig att må bra?
Mina nära och kära.


32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Oj det får nog bli en egen lista på det haha.

33. Vem saknade du?
De som inte längre finns med oss :-(

34. De bästa nya människorna du träffade?
Har ju många nya bekantskaper genom bloggen men jag har inte träffat någon av dom,men
vem vat vad nästa år för med sig!


Kommentarer
Postat av: Terese

Gott Nytt År!

Kopierar din lista här :-)

Kram

2007-12-31 @ 11:47:15
URL: http://terese.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0