Fredag

Barnen är skjutsade och jag har väl inget annat val än att ta tag
i hemtentan eller vad man nu ska kalla det. Tycker att det är lite luddigt vad
vi ska skriva men det får väl gå.
Funderar på att åka in och träna idag men jag är ganska öm i kroppen efter förra
träningspasset :-) Kanske är bättre att ta det imorron.

Huset ser som vanligt ut som ett slagfält så jag får väl greja lite när
jag behöver pausa från skrivandet.
På tisdag börjar en ny delkurs så det skulle vara skönt att ha skrivit färdigt
den här uppgiften tills dess.

Det brukar ju alltid bli en massa bloggande när det är meningen att jag
ska plugga så jag får väl säga: På återseende :-)

image1170

Kommentarer
Postat av: Gabbi

Ser jag fram emot, bara skriv du!!
Ha det

2007-12-07 @ 09:18:35
URL: http://www.mamsen71.blogg.se
Postat av: Eirikjohanna

Wonderful site. Please continue this great public service.

2009-09-10 @ 08:26:16
URL: http://eirikjohanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0