Kontroll,kötbullar,julgodis i en salig blandning ;-)

Nu har jag satt barnen på att julpynta övervåningen
och maken till att handla julmaten. Jag har äntligen kommit fram
 till att jag faktiskt inte behöver göra allting själv!
Skönt att släppa kontrollen!
Och så får ju jag lite tid över till att blogga ;-)

Ikväll ska vi steka köttbullar och göra Rocky Road....mums!
Sen ska jag försöka skriva lite på hemtentan mellan varven oxå :-)
Dagen har iallafall varit mycket bättre än gårdagen.
Tjolahopp, tvätten nästa!

Förresten så har min dotter en alldeles egen text till
Rudolf med röda mulen:
Är du rädd för gröna mulen!! haha

Ha en skön kväll!
Kram

image1202


Kommentarer
Postat av: Junitjej

Nu har jag jullov! Behöver jag tala om att det känns underbart?!

2007-12-19 @ 18:22:23
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Svägerskan i Växjö

Bingo, det har jag kommit på för länge sedan. Det blir faktiskt jul i allafall, tyvärr inget vi kan påverka, bara att flyta med. Tänk så, då går allting mycket lättare......intalar jag mig i allafall. Lycka till med självinsikten!

2007-12-21 @ 08:06:31
Postat av: Sofie

Många som gör den där Rocky road.. Verkar grymt gott.. I morgon ska jag göra julgodis.. kanske ska ta o göra Rocky road jag me..

2007-12-21 @ 20:24:25
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0