Söndag!

Söndagen har spenderats på Ikea x2 :-)
Först var jag där med familjen och svärmor och sen
åkte jag dit med Frida.

Frida och jag passade även på att bättra på brännan lite :-)
Där fick jag mig ett gott skratt när Frida helt plötsligt
kommer utrusande och har en ganska underlig gångstil ;-)
Haha inte lätt att bli akut skitnödig eller vad säger du F :-)

När jag kom hem så hade Peter börjat med ännu ett byggprojekt,
nämligen vår sänggavel. Jag hoppas bara att det här projektet slutförs!
Hör du det älskling! :-)

Nu ska jag packa upp all småskit som kom med hem från Ikea.
Kram

Kommentarer
Postat av: Frida

HAHA tro mig, när jag kom hem så var det direkt in på toan igen! Tror du det var glassen från bruger king kanske?? hahahahah!!!
Tack för idag=)

kram

2007-12-30 @ 18:56:34
Postat av: Anonym

hihihi! =) Kram!

2007-12-30 @ 20:58:32
Postat av: sessan

Hej söta!!!

Nu vill jag passa på att önska dig ett riktigt underbart 2008
Gott nytt År

& njut sista natten i 2007

Massa kramar
Sessan i Oslo

2007-12-30 @ 23:06:59
URL: http://sessanochprinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0