Andra tankar- Utmaning

Ja jag behöver nåt annat att tänka på och vad är då bättre än en totalt meningslös lista haha ;-)
Ha blivit utmanad av Ann-Louise.

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står det där?
Men det bortträngde materialet kan också göra ny framstötar,

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
 Ingenting

3. Vad såg du senast på TV?

 Sexinspektörerna (igår kväll) 

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är?

 elva kanske

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?

 Barnprogram på TV, barn som käkar chips, en brasa som sprakar

6. När du senast var ute, vad gjorde du då?

blev nerprejad i diket

7. Vad tittade du på innan du började med denna undersökning?

 en cigarett

8.
Vad har du på dig nu?
 mysbyxor, raggsockor, myströja

9. Drömde du något inatt? i så fall vad? 

nej den lilla stund jag sov, sov jag som en stock

10. När skrattade du senast?

nyss (Jonathan satt o bajsade o spelade gameboy samtidigt, såg rätt kul ut)

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?

hyllor,tavlor,spikhål

12. Har du sett något konstigt på sista tiden?

 Ja Emma har sminkat sig själv idag ;-)

13. Vad tycker du om den här utmaningen?

 rätt kul faktiskt

14. Vilken var den senaste filmen du såg?

Saw 3 (skitäcklig)

15. Om du blev multimiljonär - vad skulle du köpa då?
 
oj svårt, hus lite överallt i världen

16. Berätta något om dig själv som folk inte vet om

 dom som känner mig väl vet nog allt ;-) att jag alltid somnar på magen kanske

17. Tycker du om att dansa?

 ja med ett par öl i kroppen så blir jag The Dancing Queen :-)


18-19. Vad ska dina barn heta, pojke resp. flicka?

 har ju redan gett dom namn

20. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?

 ja fast inga längre perioder, är alldeles för hemmakär

21. Vad vill du att gud ska säga när du kommer till pärleporten?
 Välkommen , lyxsviten väntar på er ;-)
22. Vilka fyra personer vill du ska svara på dessa frågor?
Sofie, Stina- Lee, Malin och Terese
 

Och alla andra som vill!

157735-201


Kommentarer
Postat av: Sofie

Ok, jag gör det sen ! Nu ska jag lägga in lite bilder från festen igår ! Hade verkligen skittrevligt ! tack för ni kom ! Puss å Kram

2007-02-11 @ 14:59:39
URL: http://sofien.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0