Lördag Kväll!

Blir en lugn kväll med en massa Gotte framför TV:n.
Säger varje år att jag ska bojkotta melodifestivalen sen sitter jag helt plötsligt framför TV:n och är jätteengagerad ;-)

Sitter där och blir upprörd över hur usla bidragen är, likadant varje gång!!
För att inte tala om hur jag förvånad jag blir över hur en del ser ut ;-)
Men det är kanske just därför som man kollar för det är obligatoriskt att sitta och döma människors utseende och talang (eller utebliven sådan), utan att behöva få dåligt samvete!

Konstigt och lite läskigt faktiskt haha.

Ha en trevlig Schlager kväll!
157735-216

Har iallafall inte sett den här outfiten än haha.

Kommentarer
Postat av: Dan the Man

Men... är det inte Roger Pontare som ömsat sitt sälskinn?

2007-02-17 @ 19:17:20
Postat av: Dan the Man

... åsså tar vi det lite lugnt med cheezeballsen!

2007-02-17 @ 19:18:57
Postat av: Kitty

Jag har bojkottat melodifestivalen! Är så trött på det programet!
trevlig kväll!

2007-02-17 @ 20:57:38
URL: http://elinhellokitty.blogg.se
Postat av: surr

att det är så många skitlåtar beror nog på att de smetat ut skiten under flera veckor.. de måste väl fylla ut liksom.. finns ju inte bidrag som är bra så det räcker till ett program knappt.. den enda som är någosånär bra är ju programledarn själv..

2007-02-17 @ 21:02:08
URL: http://surrosnurr.blogg.se
Postat av: malin

Kuuul bild;0)

2007-02-18 @ 10:24:58
URL: http://liljesaga.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0