Skön kommentar!

Haha den här kommentaren fick jag om inlägget om min favvochoklad. Tyckte den var kul ! Jag gillar när folk är obstinata ;-)


Bara för att jag är så obstinat måste jag göra en tvärtomlista med det äckligaste godiset:

1. Lakritsplopp (hjärnsläpp i godisfabriken)

2. Bassets Allsorts (speciellt de runda med blått pärlsocker på; brr...)

3. Böglakrits (de små "stjärtpluggen" med hål i från Gott o blandatpåsen)

4. Sockerbitar (sött å sliskigt)

5. Soft Nougat (den rosa-vita som Thomas köper på pressbyrån, med ljuvlig smak av papier maché)

Från: Dan the Man


Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, "stjärtpluggen" fick den heta, den godaste i hela gott och blandat påsen, nu kommer jag tänka böglakrits varje gång jag äter en sån.
Förövrigt håller jag med på samtliga punkter, bläk för bassets plåprickiga godisar.

2007-02-22 @ 11:53:50
URL: http://annakristina1.webblogg.se/
Postat av: Inger Gertsson

Kul. Jag tyckte nästan som du. Hade kanske önskat Sanna också, men hon får ju en chans till. Ha det bra. Vi hörs imorgon. Vad gör ni då? Inget särskilt eller?

2007-02-24 @ 21:38:08
URL: http://inger51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0