Helt sjukt!

157735-485
Hollywoodkändisarna svälter sig för att komma i size zero.
En storlek som passar sjuåriga Agnes perfekt.

PASSAR BRA Kjolen från Topshops Petitekollektion
sitter åt runt sjuåriga Agnes höfter,
endast hängslena avslöjar att plagget
egentligen ska bäras av en vuxen människa.

Idealstorleken? size zero är nu nere på storlek 32,
en storlek som ingen frisk kvinna längre
än 140 centimeter kommer i.

Måtten är:
byst 81 cm,
midja 58 cm och höft 86 cm.

Läkare har varnat
för att det nya idealet
är rena hälsofaran och i värsta
fall kan leda till hjärtproblem.


Stjärnor som har size zero:
Mary Kate och Ashley Olsen
Victoria Beckham
Teri Hatcher
Renee Zellweger
Nicole Richie

Klicka på bilden
för hela artikeln

Kommentarer
Postat av: Åsa.S

Helsjukt ju!

2007-05-01 @ 21:08:37
URL: http://glansigyta.blogg.se
Postat av: ida

Jag får ju säga dig att du faktiskt är lite ute och cyklar nu. Jag är ca 168 cm lång och kan ha storlek 32. Då menar du alltså att jag är död snart eftersom jag är så smal? visst att jag är smal men inte så jag ser sjuk ut. Dessutom är det alltid dem storlekarna som tar slut först i affärerna!!

2007-05-07 @ 22:11:17
Postat av: Mia

Texten är tagen ur en artikel i Aftonbladet så det är inget jag har suttit och hittat på.
Det är läkare som uttalat sig.

Klicka på bilden så kan du läsa hela artikeln på Aftonbladets hemsida.
Ha det bra!

2007-05-07 @ 22:41:21
URL: http://studentmamma.blogg.se
Postat av: Sveinungkristin

Perfect work!

2009-09-04 @ 09:10:44
URL: http://sveinungkristin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0