Bad,jobb & julklappar

Har precis tagit ett varmt bad :-) Känns alltid lika lyxigt!
Skulle inte klara mig utan mitt badkar.
Annars är jag ganska uttråkad just nu, egentligen skulle
jag behöva läsa lite men jag säger som Jonathan...ORKA!
Dom ringde från jobbet nyss och undrade om jag kunde ta
dygnet mellan lör-sön så det blev ingen ledig helg.

Sitter och funderar på om jag skulle ta en runda till Ullared innan jul :-)
Jag har inte köpt en enda julklapp än så det skulle löna sig att åka dit
och handla allt. Har ju ett dussin syskonbarn att köpa klappar till.

Nähä jag får väl ta och läsa ett par sidor.

image1145
Och du! Glöm inte lämna en liten kommentar innan du går :-)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag var i Ullared nyligen och jag fyndade massor, blev inte så mycket julklappar som jag tänkt men en hel del annat, det är ju sååå billigt!
vad duktig du är som inte rökt på 17 dgr!
Kram

2007-11-30 @ 09:08:33
Postat av: Svägerskan i Växjö

Du skulle bara våga åka till Ullared utan mig.....

2007-11-30 @ 09:14:30
Postat av: Frida

Ja jag säger som din svägerska. Du skulle bara våga åka utan mig!

JAG HAR EN GIVEN PLATS!!! Jag kan lika i bagageluckan, bara jag får joina!

Hoppas du får en bra helg!

kram kram

2007-11-30 @ 15:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0