Dag 2

Idag har det varit helt ok! Har haft ett par episoder som varit
jobbiga men ena gången tog jag en apelsin och andra
gången satte jag igång att städa haha vi kommer ha det renaste
huset om jag fortsätter så här :-)

Det som märks mest är att jag har en massa tid som
jag inte vet riktigt vad jag ska göra med, det är sjukt vad tid
jag har lagt på cigaretter!

Funderar på att köpa hem nåt sånt där korsstygnsbroderi (de enda stygn jag kan)
bara för att sysselsätta händerna när man sitter framför TV:n,
annars blir det lätt en massa småätande för att dämpa röksuget.
Jag får väl brodera nån tomte eller nåt till jul :-)

image1087
Glöm inte bort att rösta på din Astrid Lindgren favorit nedan!

Kommentarer
Postat av: janina

vad bra att du iaf gör någonting nyttigt med ditt röksug, vissa äter ju onyttigt för att dämpa det!
vi har också städat och gjort massor med saker, det hjälper verkligen!
fortsätt såhär! ;)
jag håller med dig när det gäller tiden man lägger ner på rökning, men broderi låter som en bra grej!
godnatt

2007-11-14 @ 23:13:13
URL: http://smileatme.blogg.se
Postat av: Cim

Guuud vad duktig du är!!!!!! Rent hus är underbartm, ja visst har man lagt ner mycket tid på dessa förb*nnade cigaretterna??? Hihihihi kan också bara korsstygn, men det är vackert o glädjen av att sätta en vepa eller nåt på väggen som man gjort själv, den är underbar!!! Har en i huset på landet... "Var rädda om varandra"... Hm, kanske man skulle fixa en till??? Du tände enidé i min skalle... Kram på dig!!!!!!!!

2007-11-15 @ 09:28:55
URL: http://www.nygiftafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0