Hyperaktiv ;-)

Nu har jag varit och storhandlat och varit hos läkaren, det var ingen
halsfluss utan troligtvis nåt virus jag dragit på mig så det är
bara att vänta ut skiten. Lite jobbigt att ha varannan dagfeber :-(

Just nu har jag morgondagens middag på spisen, köttgryta :-)

image1106

Går ju i skolan hela dan imorron så det är skönt att bara värma upp
maten när man kommer hem.
Ska snart sätta igång med dagens middag, gulaschsoppa.
Visst är jag duktig...haha.
Inte ett dugg rastlös.....eller?!?

Nu! ner i tvättstugan!
Kram

Kommentarer
Postat av: cia

OJ !
Du hinner med mycket du ? Men det är det bästa med att sluta röka...
Ha en mysig dag !
Ja faktiskt så skiner solen här idag ! =))
Kram kram

2007-11-19 @ 12:38:05
URL: http://www.ciainstocksund2.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0