Jag gick sönder!

Fan jag höll inte tummarna tillräckligt hårt så jag gick sönder
(se föreg.inlägg) min rygg ballade en kvart in i passet,är det
det här som händer när man är 30+?? :-)

Ja hur som helst så var nog den träningsformen inget för mig,
jag är nog ingen grupptränings människa utan jag vill köra
mitt eget race. Så jag bokade en provträning på gymet och
hoppas på att den träningsformen ska passa mig bättre.
Då kan jag själv bestämma när jag ska träna och behöver inte
passa några tider och bara det är ju kanon :-)

Nu ska jag sätta mig framför TV:n med en stooooor påse godis :-)
Jag stretchar varje gång jag sträcker mig efter påsen :-)
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Gabriella

"Jag stretchar varje gång jag sträcker mig efter påsen :-)" *haha* bra sagt!

2007-11-28 @ 09:40:40
URL: http://www.crazydog.se/wordpress/
Postat av: Samolea

I found this site very useful while surfing Google.Interesting page containing serveral helpful information and nice pictures. Greetings

2009-10-08 @ 09:22:57
URL: http://samolea.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0