James Bond och minusgrader

Trodde aldrig att gårdagen skulle ta slut,tänkte på cigg hela dagen!
Det som räddade mig var tjejkvällen på Smålands motorcentrum,jag hade
nåt att se fram emot. Där bjöds på snittar, modevisning med James Bond tema,
och även en lektion i hur man byter däck och lite annat som kan vara bra att
kunna som bilägare. Det var även en "trollkarl" där eller
entertainer är nog ett bättre ord för honom.
Ja hur som helst var det en jättetrevlig kväll iallafall.

Emma är hemma idag också men idag är hon feberfri så vi ska
åka iväg och handla lite för nu är det sådär tomt i kylen igen.
Jag däremot känner mig inte på topp,min förkylning har kommit tillbaka
och det är nog inte omöjligt att jag har lite feber också :-(

Idag när jag steg upp var det 7,6 minusgrader ute men vad gör det när man
har en braskamin som gjorde att vi hade 24 grader inne :-)
Den måste vara vår bästa investering någonsin!!

Dags att göra sig iordning och åka och handla!
Ha en bra dag!

image1090

Kommentarer
Postat av: Gabbi

Brr...kallt här med, -5 fy fan, å inte har jag någon varm kamin heller!!
Ha en fin dag, å krya på er

2007-11-16 @ 09:36:03
URL: http://www.mamsen71.blogg.se
Postat av: Anonym

Vad kul att det går bra för dig med rökningen!
Här har vi fortfarande plusgrader även om det inte är många så är det plus! :-)
Ha det bra!

2007-11-16 @ 09:45:05
Postat av: Anonym

Svar på kommentar på min blogg: Tack vad du är gullig! :-) Du kommer att klara det, det är jag säker på!
Ha det bra!

2007-11-16 @ 10:26:58
Postat av: Sötsakbloggen

Nej vad roligt! Vill också leka med motorer och bilar, på ett tjejigt sätt. :) Låter som en rolig kväll. Ha en fin dag! Kram

2007-11-16 @ 11:58:40
URL: http://sotsak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0