Det har väl gått sådär!

Med pluggandet alltså :-(
Jag läste ungefär 10 sidor sen gick jag och la mig och sov ett par timmar haha.
Sen har jag väl läst ca 50 sidor till, har bestämt att jag ska
skumläsa resten :-)

Men jag har faktiskt en ursäkt till det dåliga uppförandet ;-)
Jag känner mig inte på topp idag....jag har sån sabla tandvärk!!
Jag lider av enorm tandläkarskräck och har inte varit där på
ca 15 år! Men idag tog jag mod till mig och ringde för nu står jag
inte ut längre. Så på fredag morgon ska jag dit....fyyyyy.
Har ju haft tandvärk i snart två månader så det var väl dags nu.

Nu ska jag iallafall käka lite innan det är dags att hämta barnen..
har bara käkat en macka på hela dan för tanden värker så :-(
Kram

Kommentarer
Postat av: MittOktober

Jag är inte heller förtjust i tandläkare, men det är ju tyvärr ett nödvändigt ont :/

2007-09-19 @ 19:25:47
URL: http://mittoktober.blogg.se
Postat av: Åsa.S

Aj då... lycka till på fredag!

2007-09-19 @ 22:59:19
URL: http://glansigyta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0