Fredag!

Ledig fredag...wiiiiieeee!
Solen skiner och det är varmt och skönt ute :-)
Det enda som är lite ororväckande är att Emma fortfarande ligger och sover!!!
Hon som är den morgonpiggaste av oss alla i vanliga fall.
Jag misstänker att hon blivit smittad av storebror och håller på att bli sjuk.

Nu får det räcka med sjuka barn!
Ligger efter med skolarbetet så det bara sjunger om det :-(
Sen ska jag ju jobba lör till sön och mån till tis så jag
vet inte riktigt när jag ska hinna komma ikapp.
Men det löser sig väl, det brukar ju på nåt underligt vis
alltid göra det.

Nu ska jag väcka Emma annars kommer hon aldrig somna ikväll!
Kram

Kommentarer
Postat av: Josefine

Jag beundrar dom mammor soom studerar och hinner med både studier och barn. Det är beundransvärt hur ni lyckas hinna!
Har själv just börjat studera och vet inte om jag skulel klara det om jag inte bara hade mig själv och sambon att tänka på. =]
Kul att fler har studentbloggar med!
Mvh Josefine

2007-09-07 @ 12:29:48
URL: http://daggdroppe.com/student
Postat av: mezzie

Ja usch för sjuka barn allså =)
Min lilla råkade ut för en olyckka hon så hon är hemma pga det...
Men lika livad är hon för det,fick en soppkvast i huvudet igår på dagis och fick ett litet jack i huvudet. Men som tur var så vart det inte djupt så det självläker.
Ha en fin fredag!
Kram

2007-09-07 @ 13:03:29
Postat av: Voxoslo

I love this page.

2008-01-08 @ 08:25:19
URL: http://voxoslo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0