Here we go again

Jaha då var det Emmas tur att vara sjuk :-(
Jag vet inte riktigt hur jag ska få ordning på mitt liv just nu!
Skolan känns bara blaha för tillfället,har ingen motivation
för fem öre! Jag har så jäkla mycket att göra så jag vet inte var jag ska
börja och då blir jag helt apatisk istället och gör ingenting :-(
Istället för att sätta mig och försöka få ordning på allt så
sitter jag vid datorn och beställer kläder....hmm...bra jobbat!

Jag får väl helt enkelt göra en lista med vad som måste göras och
masskopiera den och hänga upp den överallt i huset så jag inte kan smita undan!
Ja det är väl värt ett försök iallafall!

Glöm inte bort att rösta medan jag sitter och stirrar in i väggen ;-)


BloggRegistret.se

Kommentarer
Postat av: Fanny

Känner verkligen igen mig i det du berättade om skolan! Måste nog göra likadant :)

2007-09-07 @ 13:40:35
URL: http://faannybackman.blogg.se
Postat av: Caroline

En till som känner igen sig...Har så mkt att göra men jag hittar ingen motivation:-( Trevlig helg!! Kramar Carro

2007-09-07 @ 16:39:43
URL: http://carolinelanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0