Måndag

Jonathan blev ju sjuk i lördags igen!! Så det blir ännu en dag hemma.
Vi har föreläsning i eftermiddag men jag börjar jobba kl 15 idag så jag kan inte gå.
Världens bästa svärmor kommer hit och passar barnen till Peter kommer hem.

Jag har iallafall fått lite läst i helgen och jag börjar få en idé om vad jag ska skriva
om för ämne på hemtentan.Den värsta paniken över att inte hinna med har lagt sig.
Jag har lite koll på läget iallafall :-)

Inatt har jag inte sovit så gott för en av våra katter var borta, jag var ute
och letade igår men hittade inte henne. Hon var borta i ett och ett halvt dygn och
detär inte likt henne så jag befarade det värsta.
Men i morse blev jag väckt av att hon stod på altanen och skrek :-)
Så vi har gosat hela morgonen!

Dags för kaffe!!
Kram

BloggRegistret.se

Kommentarer
Postat av: Patricia

Tråkigt att barnen är sjuka igen! Ibland känns det som de där sjukdomarna bara snurrar runt runt i familjen. Vad skönt att katten kom hem. Visst blir man som en orolig tonårsmorsa när de är borta på nätterna ;-)

2007-09-17 @ 16:50:03
URL: http://patricia74.blogg.se
Postat av: Sofie

Jag drömde inatt att hon kom hem igen, en sanndröm ! Skönt att hon e tillbaka ! KRAAAAAAAAAAM

2007-09-17 @ 19:15:53
URL: http://sofien.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0