Redo att ge upp!

Har nu skrivit två och en halv sida på tentan.....alltså långt
 ifrån de sex sidor som det ska va :-)
Jag är redo att ge upp! För det första är jag nere i en riktig
 svacka när det gäller skolan överhuvudtaget nu!
Det känns inte roligt alls.

Igår ringde dom från skolan för jag hade glömt bort att skicka in önskemål om praktik.
Praktiken är ju någonting jag sett fram emot men igår
när hon frågade mig vad jag hade för önskemål så kände jag bara
JAG BRYR MIG INTE!

Riktigt så sa jag ju inte till henne, jag sa att det spelade ingen roll, att jag var
öppen för allt och det tyckte hon var jätte positivt.
Men just nu känns det verkligen som jag skiter i vilket.
Det är inte roligt för tillfället, det är bara att hoppas att det går över.

Och nej svärmor jag tänker inte hoppa av (vet att du oroar dig lite).
Även om tanken just nu känns väldigt frestande!

image965

Kommentarer
Postat av: Åsa.S

Det låter som du har lite för mycket runtom dig just nu... vet inte vad jag skall råda dig till, det är ju svårt att ta det lite lugnare när du pluggar.
Hoppas det blir bättre!

2007-09-27 @ 14:38:03
URL: http://glansigyta.blogg.se
Postat av: Gabbi

Nej!! Hoppa inte av, tänk va d du får ut av det!! Det är ALLTID svackor när man pluggar, men du tar dig igenom jag lovar..Du har stöd av dina vänner här på bloggen!!
Keep it up, girl!!!

2007-09-27 @ 14:59:15
URL: http://www.mamsen71.blogg.se
Postat av: Malin

Klart att du inte gör!! Vi ska peppa dej som bara TUSAN nu!!!! Klart att man kan ha en liten down period, det har alla ibland... Det vänder, tro mej Mia!! Upp med hakan nu och håll ut ;0)

2007-09-27 @ 18:44:02
URL: http://malinsmirakel.blogg.se
Postat av: Fia

Det är väl så, det går upp och ned. Jag har också haft svackor!De är bara att kämpa på!:)Jag pluggar till personalvetare iallafall, är väldigt intressant och roligt:)Kram!

2007-09-27 @ 19:11:07
URL: http://fiasdiary.blogg.se
Postat av: Patricia

Jag håller med de övriga. Snart blir det bättre, jag lovar. Jag håller på dig
Kramar!

2007-09-27 @ 19:22:19
URL: http://patricia74.blogg.se
Postat av: mezzie

Skickar massa motivation till dej....
Har lite till övers som du gärna kan få...
Hoppas allt annars är rätt bra?
Kram

2007-09-27 @ 19:30:44
Postat av: Sofia

Åh vad jag känner igen mig! Jag tror att man bara får låta bläkänslorna värka ut, men visst är det skrämmande när man tvivlar på om motivationen kommer att komma tillbaka. Äh, ta´t lugnt! Ät lite godis och slappa någon vecka. Ta på dig myskläder och bara va vettja. Skit i skolan lite grann det kommer tillbaka snart tror jag. Kram!!

2007-09-28 @ 09:26:33
URL: http://sberg.blogg.se
Postat av: Svägerskan i Växjö

Stopp! Passa dig jävligt noga. Lite av dessa symtom känner jag mkt väl igen. Jag har tatchat som du vet betongväggen några gånger. Den är jävligt hård att springa in i och den sätter jävligt långvariga spår och orkeslöshet. SÄGER BARA SLOW DOWN. Ps. när man är överstressad eller utbränd funkar inte ens sex längre som en njutning. Det kan ibland bara bli en jävla frustration när man inte kan slappna av och njuta hur gärna man än vill. FÖR ALLAS SKULL. DIN, DIN MANS, (MIN BRORS) OCH DINA BARNS SKULL. SLUTA VARA SÅ JÄVLA DUKTIG OCH BÅDE PLUGGA OCH JOBBA! Försök istället vara nöjd med skolan, jobba kan du göra sen i hur jävla många ås om helst. Men det blir jävligt mycket mer frustrerande att längta så in i helvete till jobbet och sen när det närmar sig så ballar kroppen och knoppen ur och då är du HELT FÖRSVARSLÖS. Det är inte dom extrapengarna värda och inte DIN HÄLSA HELLER...........

2007-09-28 @ 10:04:43
Postat av: Hanna S

Jag förstår precis. Det är som att det är gegga i hjärncellerna. Du har till på söndag på dig!!! Och hoppa inte av är du snäll.

2007-09-28 @ 10:16:15
URL: http://hannaserpan.blogg.se
Postat av: surr

klart du klarar det mia.. men håller med din svägerska.. tat lite lugnt.. du hinner..
kram

2007-10-02 @ 23:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0