Engla

Lilla älskade vän, du finns i mina tankar hela tiden.
Det är så oerhört tragiskt så det är svårt att sätta ord på det.
Jag tänker på vad du behövt uppleva, jag tänker på din familj och i synnerhet
din mamma då jag själv är mamma.

Det är många tankar och känslor som jag tänkt och
känt under denna vecka. Lättnad att det inte är något av mina barn,
en skuld för jag har känt den lättnaden. Ilska mot mannen som gjort det här
och en ilska att det kanske aldrig hade behövt hända om man hade utrett
tidigare tips i en tidigare mordutredning.
Rädslan för att någonting ska hända mina barn har bara växt sig större.

Idag känner jag bara en stor sorg, det gör ont.

image1411




 


Kommentarer
Postat av: ellenviktoria

Det är alltid lättare att starta en mediacirkus kring någon vacker/söt. Kolla vårt medieklimat själv får du se, det är inget som jag har uppfunnit. Personligen tycker jag att det är ganska osmakligt att folk ska engagera sig i andra människors angelägenheter hur som helst. Vad jag vill säga är att folk och barn dör hela tiden, förutom brottet var det inget särskilt med den här ungen.

2008-04-14 @ 21:03:55
URL: http://ellenviktoria.blogg.se
Postat av: Junitjej

Jag fattar det inte!!! Hoppas mördaren får ett rent helvete i fängelset!
Har du börjat blogga igen?

2008-04-14 @ 21:19:34
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Nea.

Nej, klart jag inte vet vad det betyder. Jag är ju bara en sexton årig liten flicka. vad förväntar du dig?

2008-04-14 @ 21:57:06
URL: http://neapeahh.blogg.se/
Postat av: Mirakelbloggens Malin <3

Nä fy vilken ångest jag har och har haft över detta. Stackars lilla tjej, så rädd hon måste ha varit... Man blir bara så arg och undrar hur mycket sjuka människor som finns där ute. Hur jävla sjuk han än må vara, så känner jag bara hat idag. har ingen lust att ens försöka förstå... inte idag. Alla mina tankar till henne och familjen, och till Pernillas familj med. Å den största kramen till dej för det fina du gjorde med Meja i min blogg. Såg det nyss och blev alldeles rörd Mia. Tack oxå för detta inlägget. Du anar inte vad jag saknar dej här... Mina ljus brinner för Engla i kväll... Kramar

2008-04-14 @ 22:14:12
Postat av: Jansson

Jobbig man får vara ta och skaffa dig ett EGEET liv och sluta bry dig vad som händer andra! Alla ska vara så nyfikna. Tror inte att du skulle gilla om någon tog reda på något som du var ledsen över och skriver en massa saker om det i tidningar. Om det är så synd om henne varför var INTE du där och leta?

2008-04-15 @ 21:18:20
Postat av: Cia

Hej vännen !
Hoppas 42 åringen får brännas på bål o att hela svenska folket får se på...Jag är såååå arg ! Jävla äckel päckel gubbe !
Idag hörde jag att han är anmäld för våldtäkter...
kukahuvve är vad han är...

Jag hoppas du börjar blogga igen !
Saknar dig !
Ha bästa dagen !
Kram kram

2008-04-16 @ 08:34:38
URL: http://www.ciainstockund2.blogg.se
Postat av: Cim

Hej vännen,
Jag har ny msn, helt plötsligt kunde jag inte logga in på min gamla...
[email protected]

KRAAAAAAM

2008-04-16 @ 20:25:39
URL: http://www.nygiftafrun.blogg.se
Postat av: Gabbi

Morning...javisst e de en tragisk historia..de e som du säger..man håller hårt i sina barn i denna sjuka värld!!

Men, va härligt att få ett livstecken från dig!! Saknar dig raring!!
Ha en underbar dag!!
Kramen

2008-04-17 @ 08:01:11
URL: http://www.mamsen71.blogg.se
Postat av: sessan

Fruktansvärt tragiskt & först & främst SKAM att ett sådant svin gått lös i våra gator.

Min tankar går till familjen

2008-04-19 @ 20:58:25
URL: http://www.sessanochprinsessan.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0