Onsdag

Lilla patteklappardagen......eller lilllördag det är bara att välja det som passar bäst :-)
Idag fortsätter min jakt på svarta knoppar till köket, det är tydligen inte "inne" med
svarta knoppar och de som finns är alldeles för moderna för att passa in i vårt nya kök.
Inte trodde jag att det skulle ta lika lång tid att hitta knoppar som det tog att bygga upp köket!
Det är så illa så jag drömmmer till och med om de förbannade knopparna.

För mig hoppas jag det blir lilla knoppehittardagen ;-)
Ha en underbar onsdag!
Kram

image1420

Kommentarer
Postat av: Anonym

För mig blir det alternativ 1 haha älskar dig.

2008-04-23 @ 10:06:27
Postat av: Cim

Mohahahahaha... Kanske köpa träfärgade obehandlade o måla?????? Hahaha, fan vad kul... *noooot*
Ha en uderbar dag!!!
KRAAAAAM!!!!!!!!!

2008-04-23 @ 16:25:09
URL: http://www.nygiftafrun.blogg.se
Postat av: Åsa.S

Hahaha... här säger vi lilla instopparedagen. (Den är bara inne och vänder)
Hoppas du hittar fina knoppar!

2008-04-23 @ 17:06:00
URL: http://glansigyta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0