Skolan

På onsdag börjar kursen i handikappsvetenskap och den 1:a september
börjar "mitt vanliga plugg" och den 3 sept börjar spädbarnspsykologin.
Jag känner mig rejält motiverad inför skolstarten och jag hoppas att det
håller i sig :-) Hoppas att det funkar med extrakurserna för jag tror att de
kommer att ge mig mycket men jag måste i första hand fokusera på
socionomutbildningen. 3 terminer har jag kvar och det känns som de
kommer gå ganska fort. Sen står man där färdigutbildad och jag kan bara
hoppas på att jag kan hitta mig ett arbete.

Imorron ska jag träffa en tjej inne i stan för att köpa kurslitt. till Hand.vet.
Tydligen så brukar hon vara inne och läsa min blogg och såg att jag skulle
läsa den kursen så hon lämnade en liten kommentar och sin mailadress
om jag ville köpa böcker av henne :-)
Tack bloggen du sparade ganska mycket pengar åt mig ;-)

Det här var nog det längsta inlägget jag skrivit på månader och
har du orkat läsa hela.....TACK ;-)

Puss i ljumsken!



Kommentarer
Postat av: A

Låter häftigt med spädbarnspsykologi =)

Jag längtar tillbaka till skolans värld. Gick flera år på komvux och två terminer på lärarhögskolan... Jag är sååå vetgirig men tar mig inte tid i vardagen att lära nytt när inte "tvånget" finns... Lite synd

Ha det fint...

2008-08-21 @ 20:36:48
URL: http://amittilivet.blogg.se/
Postat av: Camilliondollar Baby

Japp, jag orkade! Bloggen är händig ibland.



Kram

2008-08-21 @ 21:21:27
URL: http://blogglosacamilla.blogg.se/
Postat av: perny

Hej

Kul, även jag en socionomstuderande, fast jag börjar på sista terminen nu. Tror dock att våra utbildningar ser olika ut, dom brukar göra det. Jag har inte haft spädbarnspykologi, dock har jag haft utvecklingspsykologi. Roligt att se andra medstudenter i ungefär samma sits :)



Lycka till

2008-08-21 @ 22:17:44
URL: http://theperny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0