Torsdag

Kursen i Handikappvetenskap som började igår verkar
hur bra som helst. Konstigt att den inte ingår i Socionomprogrammet
utan får läsas vid sidan om. Hur som helst så kommer den ge jättemycket!
Kul att träffa lite nya människor oxå :-)

Idag ska jag sätta mig ner och skriva en praktikplatsredovisning för jag
ska inte vara på samma plats nästa praktikperiod. Till hösten blir det
Barn och familj på soc, var där uppe i tisdags och det verkar jätteintressant.
Sen vet jag ju inte hur jobbigt det kommer bli psykiskt med en massa barnutredningar.
Det är ju omöjligt att veta hur man kommer reagera innan man ställs inför det.
Men arbetsgruppen verkar vara kanon och jag älskar ju utmaningar så det blir nog bra.

Ha det bäst!
Kram

Kommentarer
Postat av: F

Jag är tillbaka:) Det värmde att du saknat mig!Intressant kurs!Kram

2008-08-28 @ 14:50:20
URL: http://fardigbakadstudent.blogg.se/
Postat av: Gabbi

Morning!!

Fredag...jabbadabbadoooooooooooooo!!

2008-08-29 @ 07:34:50
URL: http://mamsen71.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0