Dagen som gått

Samtalsövningen i morse var jättekul och väldigt lärorik.
Jag fick först inta rollen som socialsekreterare som skulle motivera en skoltrött
trettonåring till att byta skola för att få extra hjälp och stöd.
I den andra övningen skulle jag inta rollen som en kvinna med alkoholproblem
som var på väg att förlora sitt jobb och arbetsgivaren ville få in "mig" på ett behandlingshem.
Detta  skulle jag mostätta mig för jag hade inga alkoholproblem.

Allt videofilmades så vi ska kolla på det nån dag, får se
om det känns lika kul ;-)

Annars har dagen varit ganska grå
och regnig. En sån där dag då man
inte riktigt vaknar till överhuvudtaget.

Nu ska jag slänga mig i soffan och mysa lite med barnen :-)

image1407

Kommentarer
Postat av: Suss

? Läser du extra samtalsmetodik eller? Annars känns det som att detta inlägg skulle ha kommit nån gång i, typ, december? :-) Kram

2008-02-26 @ 21:32:06
URL: http://sussgus.blogg.se
Postat av: Nicolaihege

Hi, nice site! Keep up the good work!

2009-05-26 @ 11:02:16
URL: http://nicolaihege.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0