Fredag!

Inte nog med att det är fredag det är strålande solsken ute oxå :-)
Helt perfekt med tanke på att Emma har bestämt att vi ska ut
på en liten skogstur idag.

Vi passade på att ta sovmorgon idag.....skönt :-)
Får väl ta ett ryck här hemma idag det ser ut som kriget.
Barnen ska städa sina rum och jag tar nedervåningen.

Börjar få träningsabstinens, har inte tränat på snart 2 veckor.
Tänkte jag skulle åka in imorron och ta ett pass på gymet.
Känner att jag har lust att shoppa lite kläder vilket inte tillhör vanligheterna
jag brukar känna att det är ett nödvändigt ont. Det är nog vårens intågande som
gör att jag har lust att shoppa lite nytt.
Tack gode gud för alla webshoppar för att gå på stan och shoppa är
inget jag gillar.

Men nu först av allt så ska vi få på oss lite kläder här hemma!
Kram

Kommentarer
Postat av: F

Hoppas att ni haft en bra fredag hittills!Lät ju mysigt med en utflykt!Kram

2008-02-22 @ 14:42:45
URL: http://fardigbakadstudent.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0