Svar på era frågor :-)

Postat av: Emelie
Hej jag undrar vad du jobbar med?

Jag jobbar som vikarie på ett gruppboende för människor med psykiska funktionshinder. Där är jag omsorgsassistent till en 50-årig man.(när jag inte pluggar)

Postat av: evelina
hm... funderar ni på fler småttingar du och maken? =)

Nej vi känner att vi är färdiga på den fronten, skulle jag mot all förmodan bli gravid iallafall så är det nog meningen att vi ska ha en till.

Postat av: Cia
Vart skulle du vilja flytta till om du inte fick bo kvar i Sverige ???

Jag skulle nog flytta till Norge där jag en av mina älskade bröder bor :-)

Postat av: ellinor
Hur gamla är dina barn?

Jonathan 9 år och Emma 5 år

Hur länge har du och din man varit tillsammans?

Vi blev ihop 1995 så det blir 13 år.

Hur gammal var du när du förlovade dig?

Jag var 18 år.

Favoritbok?

Ciderhusreglerna


Postat av: Terese
vad är det du studerar till egentligen? Och vad jobbar din man med?
Jag läser till socionom som är en väldigt bred utbildning och jag vet inte än vad jag vill jobba med när jag är färdig.
Peter jobbar som maskinreparatör på Kalmar kommun.

Postat av: F
Har du någon speciell hobby (förutom bloggdesign)?:)

På sommaren och hösten bor jag i skogen typ haha,älskar att strosa runt och leta svamp och bär.
Har ju även börjat träna och jag bara älskar det :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0