Jag tänder på muskler!

Ja så hette en dokumentär som visades på fyran igår.
Den handlade om kvinnliga muskelbyggare som åkte runt på turne
och bokade möten med fans som tänder på muskler.
Detta var ett sätt för dom att finansiera sitt kroppsbyggande, mötena gick
ut på att fansen fick känna på musklerna, bli nedbrottade mm.

De visade en liten tanig italienare som blev helt till sig i trasorna
när de två kvinnorna spände sina muskler, han kunde inte låta bli att
pussa deras muskler hela tiden och jag kunde inte sluta skratta :-)
Det såg så jäkla kul ut när han står mellan kvinnorna för att utsättas
 för en bodybuilding sandwich haha, vilket betyder att de pressar sig emot
honom så han knappt kan andas.




Kommentarer
Postat av: Lekne

Ha en fin dag Mia!!!

2008-01-22 @ 08:52:04
Postat av: Gabbi

Haha,,va fan de missade jag ;)!
ha en fin dag!

2008-01-22 @ 09:38:43
URL: http://www.mamsen71.blogg.se
Postat av: A

*fnissa* Låter verkligen helsjukt =D

2008-01-22 @ 10:33:34
URL: http://amittilivet.blogg.se
Postat av: Pelle

Wow! Det hade jag älskat! Tjejer med muskler är ju såååå sexiga!

2009-07-13 @ 20:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0