Konversation på MSN :-)


Kristin säger:det är inte nyttigt att plugga, om vi inte har fått hjärtinfarkt så lär vi ha magsår o vara halvt utbrända innan vår examen


Mia säger:absolut men vi har ju varandra att umgås med när vi blir förtidspensionerade

Kristin säger:Oja.. det är ju bra


Kristin säger:
vi får väl hoppas att vi haft fett betalt innan så vi slipper leva på soc


Kristin säger:Men du... i Krogstrup skriver han ju att man kam komplettera måluppfyllelseutv. med bieffektsutvärdering... o med det menar han?!????


Kristin säger:sid 167


Mia säger:nej jag tänker inte ens titta efter!!

Kristin säger:är det oxå en del av det där andra


Mia säger:skit i det!

Kristin säger:Joo.. nu har du dratt in mig i det här så nu får du fasen ställa upp!!


Kristin säger:ha,ha,ha.. o så börjar intressent kapitlet med att det så att intressentmodellen är en responsiv utvärdering..........


Mia säger:sluta läsa kvinna!!!


Kommentarer
Postat av: Kristin

ja, nu ser vi tydligt hur dum i huvudet man blir av att plugga sån´t här... =)

2008-01-07 @ 21:08:18
Postat av: Sofie

haha.. :P

2008-01-07 @ 22:19:16
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se
Postat av: Johanna

Alltså jag har också läst det där! Med att komplettera måluppfyllelse/bieffekt... men jag vågade fasen inte chansa ifall jag hade missuppfatta så jag tog bort det haha. FY FÖR DANSK KURSLITTERATUR säger jag bara! kram

2008-01-08 @ 14:58:07
URL: http://johannabohlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0