Hemma!

Borta bra men hemma bäst!
Hörs senare.
Kram

Kommentarer
Postat av: Malin mirakelkvinna ;0)

Men GJORDE DU VERKLIGEN DET?! Du skulle åkt in och kollat efter vårt hus i utkanten då, eller vårt enplans hus som ligger precis vid vårdcentralen. Det hade varit årets absolut största överraskning om jag hade fått Er på besök. Min goa studentmamma hade fått supergod fika från Nordpolen, det lovar jag. Vad jag vet så finns det bara en ort med det namnet, så det måste varit här ni var. Gud så kul det hade varit om jag stött på Er!! Vi bor ganska så platt som du kanske såg ;0) Men härlig utsikt över vidderna och absolut INTE som i Norge. Norge är ju så himla bergit och vackert. Hur som helst Mia, kör IGENOM nästa gång gumman!! Ps. Då körde du förbi syrrans renoveringsobjekt oxå då. Det ligger ca 200 m från E 20 ungefär 1 km från samhället. På vänster sida från Gbg-hållet. Ha en jättefin dag och hälsa familjen att det måste komma in nästa gång ;0)

2008-07-17 @ 07:08:22
URL: http://malinsmirakel.blogg.se/
Postat av: Sveinunglone

I searched a long time for such an great article. Thank you very much.

2008-08-25 @ 11:04:58
URL: http://sveinunglone.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0