Ordning&Reda&Pirr i magen

Efter min tupplur så kom svärmor och hämtade barnen.
Så kvällen har ägnats åt att plocka i källaren, det ska nämligen bli
ordning och reda i familjen Gertssons residens :-)
Vi har hittat mycket skoj, bla vykort som jag skickade till Peter för
15 år sedan med små kärleksförklaringar :-)
Men det mesta ska vi åka och lämna på stadsmissionen imorron.
Har vi inte använt grejerna på 2 år så skänks det bort!

Nu sitter jag här med en iskall öl i näven och bara njuter.
Jag trivs väldigt bra med mitt liv just nu!
Maken och jag har gått och blivit sådär löjligt nyförälskade :-)
Tänk att man fortfarande kan få det där pirret i magen efter så
många år tillsammans....UNDERBART!



Min älskling och jag på Cypern 1995
(Shit var unga vi var haha)

Kommentarer
Postat av: Gabbi

Morning hottie!!

Javisst e de härligt med både ordning å kärlek!!

Vårda varandra ömt!!

Ha en fin dag!!

Kram

2008-07-30 @ 06:43:09
URL: http://mamsen71.blogg.se/
Postat av: Sofie

Naw, va söta ni är på fotot.. :)

2008-07-30 @ 23:17:45
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0