Dagens shopping


Diskmedelspump från Village


Tvålpump från Hemtex


Filtdukar från Village



Vaxduk från Hemtex



Jeans+2 T-shirts från JC till Jonathan


2 Piké till Peter från intersport
(hans kommentar till den rosa var:
Den var riktiigt rosa! haha)


Puma tröja från Intersport till Peter



Träningslinne till mig från Intersport



Trekvartsbyxor Puma från Intersport
(har dom på mig just nu och de är riktigt söna)



Massor med hårprylar från Glitter till dottern



Hon är mest nöjd med dessa hjärtformade hårklämmor :-)


ja det var dagens shopping :-)

Kommentarer
Postat av: Malin mirakelkvinna ;0)

Men jösses vad mycket kul grejer du fick ned i de kassarna Mia ;0) Gillar verkligen den där diskmedelspumpen, riktigt läckert!! Jag var oxå och fyndade lite i veckan och köpte allt lite till Jörgen med. Den där rosa kommer bli PERFEKT, det vet jag. Mer sånt här Mia!! Jag älskar att se vad folk har i sina kassar ;0) Kramis

2008-06-27 @ 20:56:01
URL: http://malinsmirakel.blogg.se/
Postat av: Gabbi

Morning raring!!

I löve shopping!!

Ha bäsat dagen!!

Kram

2008-06-28 @ 06:28:29
URL: http://mamsen71.blogg.se/
Postat av: Malin mirakelkvinna ;0)

Tusen tack för att du ALLTID gör min blogg så himla fin Mia!! Det blev RIKTIGT, RIKTIGT jäkla bra den här gången oxå ;0)Tänk vad det gör mycket med humöret när man får lite bloggfix?! Det känns som att ögat behöver lite nytt mellan varven, det lättar ju upp massor!! STORT tack, och varm kram!!

2008-06-28 @ 07:19:48
URL: http://malinsmirakel.blogg.se/
Postat av: Mio

Kalles kommentar:

För faan, köper hon rosa kläder till Peter?!?!

Skulle ju ha spö....



Ber om ursäkt för min såååå manlige man! Men han är inte riktigt killen som gillar rosa...

Hälsa Peter att jag tycker han e fin!!



Kram till Er alla

2008-06-29 @ 00:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0