Det spökar!!

Måndag och sista dagen på min långledighet, hur kan 1 vecka
gå så jäkla fort?? Denna veckan blir det rätt mycket jobb, jag jobbar dygn
tis-ons,tors-fre och lör-sön.

Igårkväll låg jag uppe själv och kollade på Hemsökta Hus på TV4+,
HUR KAN MAN VARA SÅ KORKAD?
Jag låg där i soffan och blev bara räddare och räddare haha.
När det var dags att hoppa i säng så stod jag framför teven och
laddade en stund innan jag stängde av och rusade in i sovrummet.
När jag rusade förbi spegeln trodde jag att hjärtat skulle stanna
jag såg någonting i spegeln när jag rusade förbi!
Ja tacka fan för det, det var ju mig själv jag såg men
det fattade jag ju inte just då haha.
Sen låg jag så tätt inpå Peter som jag bara kunde!

Hädanefter blir det bara Scrubs och Seinfeld innan läggdax!
Fan vilken tuffing jag är ;-)

Kommentarer
Postat av: A

Hehehe... Det satt jag också och tittade på... Läskigt. Men jag har stora barn som fortfarande var vakna =) Slapp således släcka ner.....

Ha en bra dag....

2008-06-30 @ 08:59:22
URL: http://amittilivet.blogg.se/
Postat av: Mirakelbloggens Malin <3

Jag älskar det programmet Mia ;0)Menar du att du inte har ett endaste spöke i ert hus?! Det finns säkert fler du vet ;0) blinkelink Buuuhuuuubulibu ;0§

2008-06-30 @ 09:56:41
URL: http://malinsmirakel.blogg.se/
Postat av: ejmis

Har din lediga vecka redan gått!!??

2008-06-30 @ 13:34:56
URL: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0