Otroligt klantigt!

Igår när jag skulle gå och lägga mig på jobbet så upptäckte jag
att vasen som stod på sängbordet var trasig och hade väldigt vassa kanter.
Lika bra att ta bort den tänkte jag så jag inte skadar mig om telefonen skulle ringa
som låg brevid. Sagt och gjort så flyttade jag den till fönsterbrädan.

I morse skulle jag dra upp persiennerna och vasen håller på att fara i golvet
och av ren reflex ska jag fånga upp den! Varpå jag kör in den vassa
 kanten rätt in i långfingret! Jag kände hur illa det var utan att behöva titta så jag
slängde upp armen i luften och sprang ut i köket för att hämta papper. Det tog ett par
minuter innan jag vågade kika på det och det var ingen trevlig syn.
Kan ju säga att det dunkar ganska rejält i fingret nu, jag träffade en ssk på
 jobbet innan jag åkte hem och hon tyckte att jag skulle åka ner till vårdcentralen.
Men just då gjorde det inte så ont och jag hade plåstrat om det ganska
bra så jag struntade i det. Hoppas att det inte straffar sig senare.

Mest av allt blev jag så jäkla förbannad på mig själv!
Jag flyttade ju vasen för att inte skada mig!
Nu ligger vasjäveln i återvinningen!


Kommentarer
Postat av: Camilliondollar Baby

aj

2008-06-21 @ 21:08:08
URL: http://blogglosacamilla.blogg.se/
Postat av: ejmis

Aj,aj...kunde gått värre...hoppas det är bättre nu.

2008-06-22 @ 06:24:14
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Evelyn, i hemmet

Hoppsan! Inte alls trevligt!

Men.. det har väl hänt förut att du flyttat något för att inte skada dig, och det hänt nåt sånt här? Bara ett bevis på att man aldrig lär sig. och sen tycker man ungarna ska lära sig av sina misstag ;)

Kram, kram!

2008-06-22 @ 09:29:47
URL: http://ihemmet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0