Dåligt!

Varit på möte på fritids ikväll, dålig uppslutning av föräldrar
som vanligt. Jag fattar inte att de inte bryr sig mer!
Visst det finns säkert de som har en god anledning att inte komma,
vet att det är några som jobbar kväll osv men långtifrån så många
som saknades ikväll.  Mina barn tillbringar mer tid där än vad de gör
hemma så för mig är det en självklarhet att gå på mötena och hålla
mig uppdaterad om vad som händer.
Personalen gör ett fantastiskt jobb och det minsta vi föräldar kan göra är att
dyka upp och visa att vi bryr oss!
Hur jobbigt kan det va liksom??

Nu ska jag slänga mig i soffan en stund innan det är dags för att zzzzzzzzzzz :-)
Sov Gott!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag jobbar på en skola och det är likadant på våra föräldrarmöten.. så himla dåligt att man inte kan ta sig tid och komma till skolan.. Det handlar om en gång på ett helt läsår.

2008-05-19 @ 21:56:22
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0