Fredag!

Gomorrn! Äntligen fredag!
Ha en underbar dag!

Kommentarer
Postat av: F

Tack detsamma!Kram

2008-05-30 @ 08:53:14
URL: http://fardigbakadstudent.blogg.se/
Postat av: Mirakebloggens Malin

Dagen har varit perfekt, varm och go ;0) Hur har din varit?? Känner mej lite rastlös bara och vill att det händer nåt. hade jag haft möjlighet att klippa mej typ NU, så hade jag gjort det. Fan vad trött jag är på mej själv just nu. Ser ut som en riktig trök-tant!! Har lite lust och be dej pilla lite med designen igen när du får tid. Så attans kul när du gör det Mia. Victor skulle jag gärna vilja få in på nåt vis, typ som du gjorde med Meja. Fast Mejas bilder får ALDRIG tas bort. Jag älskar att ha henne där, känns så himla bra. Hoppas du får en mysikg kväll nu. Jag ska lyxa till det med en öl nu tror jag. Jörgen och Rasmus är på bio, och jag är ensam med de andra två, och V såklart ;0) Kramar i mängder!!!

2008-05-30 @ 20:24:33
URL: http://malinsmirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0