Utmaning!

Utmaningen kommer från Cim

Teorin är att vi vänner ska lära känna varandra lite bättre.
Lägg ut detta med dina svar på din blogg, byt ut mina svar mot dina och utmana dina vänner

1. När gick du upp idag?
6.50 Peter väckte mig men jag fattade ingenting så jag lyfte på luren och la den på kudden haha.

2. Diamanter eller pärlor?
Inget av det faktiskt. Enkla guldsmycken däremot tackar jag inte nej till :-)

3. Senaste filmen du såg på bio?
Kommer inte ens ihåg när jag var på bio sist!


4. Favorit TV - program?
Oj jag kollar på allt :-)

5. Vad åt du till frukost?
Yoggi


6. Vad är ditt andranamn
Komplicerat för mitt andranamn är Maria som är mitt tilltalsnamn,konstiga föräldrar haha,förstanamnet är Sara


7. Din favoritmat?
Hemlagat,gärna sås potatis och kött :-)

8. Vilken mat gillar du inte?
Blodpudding,spenat,lever

9. Vilken är din favorit - CD för tillfället?
Lyssnar mycket på Regina Spector och nu när sommaren närmar sig....Gyllene Tider såklart :-)

10. Vilken bil kör du?
Saab 93 (haha älskling jag kunde)


11. Vilken är din Favoritmacka?

Rostad macka med ost och marmelad

12. Vilka mänskliga drag kan du bara inte med?
Egoism och elakhet!

13. Vilka är dina favoritkläder?
Jeans och en skön tröja

14. Om du fick åka vart du ville vart skulle du åka då?

Till någon liten avlägsen by i Afrika

15. Favoritklädmärke?
Esprit,Acne


16. Var vill du dra dig tillbaka?
Här hemma under min korkek i trädgården :-)

17. Favorit tid på dagen?
Kvällen


18. Var är du född?
På Kalmar BB

19. Vilken är din favoritsport att se på?
Fotboll....men bara under VM eler EM annars kan det kvitta.


20. Vem tror du inte sänder detta tillbaks?
Lägger ut det på bloggen


21. Vem tror du skickar tillbaks först?
?

22. Coca Cola eller Pepsi
Ingetdera, dricker sällan läsk men Fanta är helt ok


23. Fotboll eller ishockey?
Fotboll

24. Är du en morgonmänniska eller nattuggla?
Nattuggla! 

25. Pedikyr eller manikyr?
Har fotfobi så absolut ingen pedikyr. Jag biter på naglarna så manikyr är helt bortkastat.

26. Några spännande nyheter att berätta för oss?

Ja två stycken i min närhet är gravida!!!  :-) LYCKA! Men jag kan inte berätta vilka för jag vet inte om de vill det.

27. Vad ville du bli när du var liten?
Stor!


28. Bästa barndomsminnet?
När jag hälsade på mormor och morfar!


29. Varit i Afrika?
Nej

30. Nånsin rullat in någon i toapapper?
Inte någon men däremot ett hus med tillhörande trädgård :-)

31. Varit med om en bilolycka?
Ja,blev rammad av en buss bakifrån så vi fick skrota bilen.

32. Favoritdag i veckan?
Fredagar


33. Favoritblommor?
Gerbera och liljekonvaljer

34 Favorit - snabbmatsrestaurant
Gillar inte snabbmat....McDonalds och alla andra kedjor URK! Pizza eller kebab går väl an.

35 Äger du en cykel?
Ja men har inte cyklat på ett par år


36. Vem fick du senaste mailet från?

Cim


37. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?
Har inga kreditkort och vill absolut inte ha några!

38. Läggdags?
Sent!
..
39. Vems svar är du mest nyfiken på av dom du skickar brevet till?
Allas

40. Senaste personen du delade en middag med?
Malin


41. Vad sysslar du med just nu?
Bloggar och lyssnar på Emma som sjunger i badet :-)

42. Favoritfärg
Röd eller blå eller rosa eller svart haha

43. Hur många tatueringar ?
1 liten en

44. Hur många sänder du det här mailet till?
Ingen,lägger det här istället så alla som vill kan göra utmaningen.

Kommentarer
Postat av: Eva

Oj vad många frågor! Jag måste fundera på om jag orkar svara eller inte :)

2008-05-14 @ 19:44:22
URL: http://www.metrobloggen.se/5221lovlie
Postat av: Knuthanne

You have done a great job with everything on this site. I Love your site

2009-09-08 @ 14:06:32
URL: http://knuthanne.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0