Vilse i skogen :-)

Har varit på långpromenad med Sofie i 1½ timme
och vi gick lite vilse haha.
Men en bra kvinna reder sig själv så vi
hittade hem till slut :-) Men jag kan säga att fantasin skenade iväg
 och vi såg både vildvittror och döda bärplockare ett tag haha.

Här kommer lite bilder från vårt stora äventyr :-)


Denna bilen tänkte vi rusta upp och starta vår egen raggarklubb
Ladybugs ska vi heta :-)






Vid det här trädet kan jag svära på att vi hörde:
Nu ska blodet flyta!!




VILSE!
Mobilen visar nätfel och jag är på väg att ringa
112 och förklara att de måste hitta mig för jag är en
viktig kompetens för företaget ;-)



Sofie försöker flyga eller nåt!




Hittade dessa små sniglar ;-)
Tänd grillen!




Denna snigel hade vi lite kul åt :-)
Och av någon outgrundlig anledning döpte vi den till Va-Gina ;-)


Kommentarer
Postat av: A-L

Hahaha ni är inte kloka. "Va-Gina"

Kan tänka mig att ni skrattade hela vägen hem...

Kram





2008-05-16 @ 21:28:55
Postat av: Nettan

Jag skrattar ihjäl mig, ni är som sagt inte kloka!!

Kram mmamma Nettan

2008-05-16 @ 23:08:10
Postat av: Gabbi

Moahahahaha...tokdårar!!

Ha en fin helg!!

Kramen

2008-05-17 @ 07:23:56
URL: http://mamsen71.blogg.se/
Postat av: ejmis

hahaha Det är kul att hänga med er på promenad ;)

2008-05-17 @ 13:36:22
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Patricia

Vilket äventyr!!!!

2008-05-19 @ 21:48:06
URL: http://patricia74.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0