Dream,dream dream :-)

Ja du Ann-Louise nu har jag oxå börjat drömma om din
värpning :-) Det börjar dra ihop sig!
Inatt drömde jag att du låg i en stor
tank fylld med vatten och bebisen kom ut och åkte in i ett stort rör där
den låg och flöt runt haha.
Efter en stund kom bebis nummar två och trots att det var du som
födde den så var det tydligen min bebis??

Du och jag hade fått tvillingar haha. För att inte skilja tvillingarna åt
 så köpte vi varsitt radhus så vi skulle bo vägg i vägg med varandra, och
husen låg i Los Angeles  (vad vi skulle göra där har jag ingen aning om).

Esther var givetvis med i drömmen oxå, det var nämligen så
att vi bodde precis vid ett stort museum där de hade jättegamla
möbler utställda och Eshers favoritsysselsättning var att sticka
dit och tugga på de gamla fina möblerna.

Haha jag undrar hur man ska analysera denna drömmen!?

Kommentarer
Postat av: Ann-Louise [En bulle i ugnen]

Hahahahaha din galenpanna!

Vad tror du Freud säger om det här? :P



Kram

2008-10-22 @ 20:43:57
URL: http://annlouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0