Cirkus Skratt och möjligen 30-års kris!

Igår var vi på var hela familjen på cirkus, är väl inget större cirkus fan men
igår tog de upp folk från publiken som gjorde det hela mycket roligare :-)
Att se en stor man stå och rocka loss med en väldigt liten tamburin
och en annan med en skitful hatt med bjällror på fick mig att fullständigt
bryta ihop haha.

Annars så är jag inte riktigt i fas med mig själv. Kan det vara 30-års kris??
Finns det ens något sådant eller är det bara ett påfund för att man ska kunna
göra och säga saker man vanligtvis inte gör och skylla det på "krisen"??
Jag vet inte riktigt men jag har en massa jobbiga funderingar och tankar
som virvlar runt i huvudet. Jag hade hoppats på att 30-års krisen skulle
innebära funderingar på silikonbröst,fettsugning och annan ytlig skit ;-)
Inte en massa andra jobbiga tankar.
En klasskompis förklarade snällt för mig att det är när Peter går igenom
sin "kris" som tankar om silikonbröst dyker upp haha.......
tack för infon ;-)

Hur som helst så blir det väl bättre snart.....hoppas jag!
Ha en underbar dag!
Kram

Kommentarer
Postat av: F

Jobbigt, men livet är väl så, upp och ned.Kanske höstens inverkan med? Brukar ju ha en tendens att göra en lite deppig...Hoppas att du snart känner dig bättre iallafall!Kram!

2008-09-30 @ 10:43:42
URL: http://fardigbakadstudent.blogg.se/
Postat av: Ann-Louise [En bulle i ugnen]

Uffa. Bara ring om du behöver prata. Jag finns här. Alltid.



Kram

2008-10-01 @ 12:29:31
URL: http://annlouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0