Tisdag!

Har inte bloggat på ett tag nu, har haft alldeles för mycket omkring mig
den senaste tiden. Med mina två extrakurser blir det inte mycket tid
över till annat än pluggande. Idag har vi föreläsning 9-12 men jag smet
 iväg en stund tidigare för jag höll på att somna. Riktikt tråkigt!!!
Eller så är det helt enkelt så att jag vaknade på fel sida idag ;-)
Hursom så tog jag tidig lunch iallafall :-)

Eftermiddagen ska ägnas åt grupparbete men innan det
ska jag få i mig lite mat.
Ha en underbar dag!
Hoppas solen skiner även på er :-)
Kram


Kommentarer
Postat av: F

kul att se ett inlägg från dig, men förstår om du inte haft tid. Hoppas det går bra med plugget iallafall! Ja solen skiner här me, underbart!:)Kram

2008-09-23 @ 11:48:12
URL: http://fardigbakadstudent.blogg.se/
Postat av: Lenita

hej! vilken fin design du har på din blogg!!

2008-09-23 @ 19:18:52
URL: http://lenitatheone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0