Helgen som gått

Har haft fullt upp hela helgen :)
I fredags var vi på stranden hela dagen och på
kvällen åkte vi till Borgholm för att hejja på J när
han spelade boll. De vann med 7-2 :)
I lördags städade jag hela förmiddagen och på eftermiddagen
åkte vi till svärmor för att äta middag.
På kvällen grillade vi med D&S och spelade sällskapsspel.
Det blev alldeles för många öl haha.
Igår var det dags för fotboll igen och även den matcen slutade med
seger för Möre BK, de är så jäkla duktiga :)

Idag har Peter börjat jobba,jag sov som en gris när han steg upp :)
Nu ska barnen och jag åka in till högskolebiblioteket för att lämna tillbaka
en stor hög med böcker och sen blir det stranden med kära bror.

Ha en superfin måndag!
Kram

Här kommer lite bilder från helgen.

Mammas bästa fotbollskille :)




Lillfisan




Jag är supernöjd med nya kameran!

Kommentarer
Postat av: Gabbi

Morning vännen...

Kikar in för att önska dig en fin fre3dag!!

Kram

2009-08-14 @ 07:11:54
URL: http://mamsen71.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0