Skolstart&Shopping

Idag började barnen skolan, tänk att min lilla skrutta börjat första klass!
Det är helt galet vad tiden går fort. Jag stannade en liten stund i skolan
men sen tyckte hon att jag kunde åka hem :)
Efter skolan åkte vi in till stan för J ville shoppa upp sina födelsedagspengar.
När man går med J på stan så gäller det att ha bekväma skor på fötterna ;)
Han älskar att gå i klädaffärer och helst ska man gå in i varje affär som finns.
Han är väldigt klädintresserad och framför allt väldigt kräsen, det ska bara vara en
massa märkeskläder. Idag blev det både Diesel och Lee jeans och en makalöst dyr
skolväska av nåt franskt märke jag aldrig har hört talas om haha.
Men så länge han betalar själv så lägger jag mig inte i. Emma däremot är inte lika kräsen
så hon hittade sig ett par nya skor och en Hanna Montana skolväska på en gång.
Och jag köpte ingenting till mig själv i vanlig ordning. Det är mycket roligare att köpa
till barnen.

Nu ska jag iallafall åka och köpa mig något.......en stor påse chips och en cola!
Det är jag värd efter allt spring i butiker :)

Ha det gott!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0