Tisdag

Jaha då var det dags att åka till jobbet igen men det blir sista dygnet
innan jag är ledig några dagar. Jag skulle egentligen bara vara ledig torsdag denna
veckan men jag bytte min helgtur så nu blir jag istället ledig från imorron förmiddag
till tisdag :) Nästan en hel vecka....skönt!  Emma har varit hos farmor sen i fredags och
kommer hem imorron, jisses vad man saknar barnen när de är borta. Det blir så tyst!
Nån dag kan vara skönt men nu har hon varit iväg tillräckligt länge tycker jag.

Igår lyckades jag locka med mig Peter ut i svampskogen :)
Vi hittade lite kantareller som jag tänkte ta med till jobbet idag.
Mackor med smörstekta kantareller låter som bra kvällsmat tycker jag :)

Nu är det hög tid att jag får i mig lite frukost!
Ha det gott.
Kram



Såhär kan det se ut när lillfisan tjurar, lägg märke till att
hon har armarna i kors det är mycket viktigt när man tjurar haha.
Jag saknar till och med tjurandet ;)

Kommentarer
Postat av: Gabbi

Ja gud va man kan sakna...t o m dom dåliga sidorna!!

Hahahha...vår dotter flyttar ju om 13 dagar, å jag har värsta ångesten!!! Fy fabian!!!

2009-08-05 @ 08:06:44
URL: http://mamsen71.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0