Aldrig mer Media Markt

Åkte in till Siba för att köpa en ny kamera och givetvis
var den vi ville ha slut. De skulle få in nya under veckan.
Vi kände att vi inte ville vänta så vi åkte runt lite och kollade om
den fanns någon annanstans. Vi  hittade samma kamera på
Mediamarkt. Där var den 500 kr dyrare så vi frågade om dom hade
lägstapris garanti och det hade de. Bra tänkte vi då slipper vi vänta en
vecka :) Men sen säger försäljaren att iom att Siba inte hade kameran på
lager så kunde han inte tillämpa lägstapris garantin! Men när Siba har
kameran på lager igen så kan vi köpa den till lägstapris!?
Har du hört nåt så jävla korkat? Vad spelar det för roll om den finns på lager
eller inte, har man en lägstapris garanti så har man väl??
En sak är säker,  jag kommer aldrig köpa någonting på Media Markt!

Här är kameran vi ska köpa på SIBA!
Efter lite diskussion bestämde vi oss för en liten smidig digitalkamera
istället för en systemkamera. Lite bökigare att dra runt på en systemkamera.


Kommentarer
Postat av: Maria

Det är så skönt att ha en kamera och till vardags så använder man oftare en liten smidig kamera än en system :-)



Fast jag skulle gärna vilja ha en system kamera nu..

Ha en fin kväll !

2009-07-13 @ 18:43:56
URL: http://www.forsnetblogg.se/Maria
Postat av: Camilliondollar Baby

2009-07-13 @ 20:36:05
Postat av: Camilliondollar Baby

...och där gick det lite fort.



Det är ju en helt sjuk regel. Själv köpte jag en billig Sony på Elgiganten, som var nedsatt från 1695 till 1195.



Kram



2009-07-13 @ 20:38:16
URL: http://blogglosacamilla.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fast jag är bara nöjd med MediaMarkt;-) Har alltid blivit behandlad som en V.I.P-kund när jag varit där;-)Ha det gött!

2009-07-14 @ 12:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0