Fredag

Fredag och dags för jobb, fredagarna är faktiskt den bästa dagen
att jobba för då lagar vi gemensam mat och käkar tillsammans.
Det brukar även göras någon god efterrätt som vi sitter och mumsar
på framför TV:n :) De boende turas om att bestämma vad det ska
bli för mat.

Turen till stan igår var riktigt mysig, vi strosade runt i butiker och
planerade för framtiden. Vi kollade badrum och konstaterade att
när det är dags att renovera vårat så kommer det bli en dyr historia.
Jag hittade ett badkar som jag absolut måste ha och det gick loss
på 22 000 haha. Det bör tilläggas att det var ett helt vanligt badkar
med en liten annorlunda form, inga bubblor och sånt skit för det
är jag inte ett dugg intresserad av. Men 22 000! Det är helt sjukt!
Vi köpte iallafall nya badlakan och ett duschmunstycke, vi börjar
lite försiktigt ;)

Nu ska jag ut och vattna i växthuset, tillbringade kvällen
där igår med att gallra. Det växer så mycket så jag var tvungen att
göra något om jag överhuvudtaget ska kunna komma in där :)

Ha en underbar fredag!
Kram



Den här klematisen klättrar i vårt äppelträd och är helt översållad med blommor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0