Semester

Nu har Peter semester och han går runt med ett
fånigt leende på läpparna :) Själv har jag inte haft semster
på flera år och med semester menar jag 4 veckors ledighet
i ett svep. Om jag inte minns fel så hade jag min senaste semester
2004. Som student måsta man jobba på sommaren för att det ska
gå ihop ekonomiskt. Jag har iofs fördelen att jobba dygn vilket innebär
att jag har några dagar ledigt här och där men jag saknar verkligen att
ha riktig semester! Men nu är det inte lång tid kvar innan jag kan börja
jobba på riktigt :) Januari 2010 avslutar jag mina studier......
förhoppningsvis ska jag väl säga, skulle jag inte få ett jobb så får det
väl bli fortsatta studier.  Nu håller vi tummarna för att jag får ett jobb
så att jag också kan få gå runt med ett fånigt leende på läpparna
när semestern börjat :)

Kommentarer
Postat av: frida

jag saknar dig.



har allt lite "hemlängtan" till kalmar o det eviga pluggandet idag.



vi hörs av nån dag!



KRAM

2009-07-12 @ 20:21:48
Postat av: Desirée

Härligt, inte alls långt kvar med andra ord:-)

Vad fin du har gjort Malins blogg, du är inte sugen på att fixa min med?!

Jag har lösen på min, om du har lust får du gärna mejla mig!

Ha en fin dag:-)

2009-07-13 @ 07:47:15
URL: http://lifetakesaturn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0