En mycket bra dag :)

Idag bjöds det på exotisk planka :) Mums!




Peters mamma läser upp ett litet rim om hans present :)

Att handla till dig är det värsta jag vet och ändå
vill jag gärna ge dig ett paket.
Din syster kom på den, körde släp och tog hem den.
Sen prata hon med frun din och lämna tillbaks den.
För Mia hade hittat den modell hon visste du ville ha
för här var det "kantat" och det skulle det va.
Jag köpte den här och den var inte liten,
vi fick hjälp av Daniel att hämta den sista biten.
Ja du Peter vet vad du vill ha men denna är inte köpt på
Dressman så det är väl bra.
Ja nu är paketen här i din hand, vårda den ömt och
pensla den ibland.

Vad tror ni att han fick? :)

Kommentarer
Postat av: Camilliondollar Baby

Kan det vara nån sorts utemöbel???

2009-06-13 @ 22:29:12
URL: http://blogglosacamilla.blogg.se/
Postat av: Mamma Nettan

Ja, jag gissar oxå på utemöbler!

Ha en härlig dag!

2009-06-14 @ 10:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0