Konst??

Idag var jag och handlade på Maxi och där mitt bland läsken står en säng!?
Helt plötsligt rör det sig under täcket och det visar sig att det faktiskt
ligger någon i sängen. Jag fattar ingenting och ringer Peter och talar om vad
jag sett. Han säger att jag ska läsa i tidningen, jag kollar och det visar sig att
det tydligen är konst!?

Njaa jag skulle nog inte kalla det konst
men det är väl en smaksak.
Skulle jag ligga hemma i min säng i en vecka skulle jag
förmodligen kallas för lat men om man gör det på en
stormarknad så är det konst!?
Mycket märkligt!

Artikeln kan ni läsa här


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag tycker att det är KONSTigt

2009-10-08 @ 14:44:52
Postat av: Frida

Jag tycker sånt där är så jävla larvigt så jag blir fan förbannad. KONSTnären får säkert massa pengar också, o täänk vad mycket annat bra de pengarna kunde gått till. Äh jag blir så trött!



Ses sen!

2009-10-09 @ 07:37:36
Postat av: Sofie

bara att flytta sängen till maxi så har du en anledning till att ligga där en vecka :D

2009-10-09 @ 20:07:04
URL: http://sofien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0